Після фінансового успіху американської ікони, німецькі автовиробники теж почали розробляти власні електрокари для багатіїв. Наразі, на всіх ринках спостерігається підвищення попиту на електрокари, тому в найближчі декілька років ми побачимо автомобілі з електродвигунами від всіх автовиробників. Taycan базується на абсолютно новій платформі, яка незабаром стане основою для інших електромобілів концерну VW, зокрема моделі Audi e-tron GT. В компанії Porsche наполягають на спортивній складовій новачка, адже на відміну від конкурентів, які побудовані на бензинових платформах, Taycan суто електричний і більш пристосований для драйву. Швидкість Taycan на прямих ділянках дороги не може не вражати, він більш потужний ніж купе 911, до того має нижчий центр ваги завдяки чому керується ніби невеличкий карт.
На відміну від інших електромобілів, новий Porsche Taycan отримав 2-ступінчату автоматичну коробку перемикання швидкостей. На першій швидкості автомобіль максимально стрімко прискорюється, а друга потрібна для більш ефективного використання енергії та крутного моменту на високих швидкостях. Мабуть саме тестовий Taycan Turbo S є найпотужнішим у модельній гамі Porsche, адже751 к.с. та 1050 Нм крутного моменту дозволяють йому прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 2,8 секунди. На електромобілі присутні ті самі налаштування систем як і на бензинових моделях Porsche. В режима спорт та спорт +, Taycan дуже різко реагує на педаль газу, окрім цього більш різким стає керування та жорсткішою підвіска.
На Porsche Taycan встановлена система регенерації енергії для акумулювання гальмівної енергії та перетворення її у активну енергію при натисканні на педаль газу. Головним чином вона працює при міському трафіку з постійним використанням гальмівної системи. В якості додаткового обладнання автомобіль має спеціальну звукову систему вихлопу під назвою Porsche Electric Sport Sound, яка має імітує вихлоп 6-циліндрового бензинового двигуна. В середині Taycan дуже тихо та комфортно, що не є чимось дивним для електромобіля, але це стосується також серво звуків у салоні, який зберіг преміум лоск та вишукану архітектуру. Автомобіль має два багажні відсіки – на 81 та 366 літрів. У перший з них може поміститися кабель для зарядки машини, а другий слугує для речей водія та його пасажирів.
В Porsche дуже пишаються акумуляторами та можливістю швидкої зарядки. На базовому Taycan акумулятор має більший об҆ єм та здатний забезпечити запас ходу до 450км, а в топовому Taycan Turbo S всього 400 км. Під час тестів ми випробували швидку зарядку на станції IONITY, яка має 147 станцій по всій Європі. За 20 хвилин зарядки акумулятор зміг набрати 80% заряду, що є просто чудовим показником для серійних електромобілів.
Під час тестів, Porsche Taycan Turbo S виявився досить жорстким, але це можна пояснити спортивними налаштуваннями підвіски та 21-дюймовими колісними дисками з низькопрофільними шинами. Ситуацію рятує пневматична підвіска, пробити яку майже не можливо.
В новому Taycan зосереджено бачення команди Porsche майбутнього автомобілебудування. Саме такі думки прийшли до нас коли ми потрапили до салону новачка. Ера аналогових приборів вже минула, перед водієм виникає цифрова панель приладів з чудовою графікою та інтерфейсом. В салоні розташувалися одразу чотири екрани, один з яких дублює центральний. Саме цей екран не дає сумувати пасажиру переднього сидіння в Taycan. Насправді виглядає це досить кумедно і не доречним, адже від такого рішення страждає мінімалістичний вигляд центральної панелі.
В усьому іншому тестовий Taycan Turbo S справляє гарне враження. Інтер҆ єр суперкару виконано дуже ретельно та якісно, до матеріалів оздоблення питань не має. Також вражає перелік базового обладнання, в яке увійшли світлодіодні ліхтарі Matrix, двозонний клімат-контроль Porsche Communication Management (PCM) з онлайн-навігацією та керамічні гальма. Питання викикає лише вартість топового Taycan! В Європі за модифікацію Turbo S дилери просять 160 тисяч фунтів, що в два рази більше ніж за Tesla Model S.
Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)
Параметры |
Porsche Taycan Turbo S |
Tesla Model S
|
Зовнішній вигляд |
10 |
9 |
Базова комплектація |
8 |
9 |
Опції (пакет) |
8 |
9 |
Якість обробки салона |
9 |
7 |
Прохідність |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
Розгін |
10 |
10 |
Гальмування |
10 |
9 |
Престижність володіння |
10 |
9 |
Втрата в ціні |
10 |
8 |
Вартість |
1 |
3 |
Безпека |
9 |
9 |
Витрата палива |
10 |
10 |
Витрати на обслуговування |
8 |
9 |
Керованість |
9 |
8 |
Дизайн |
10 |
9 |
Індивідуальність |
10 |
9 |
Вартість додаткового обладнання |
7 |
9 |
Дилерська мережа |
4 |
4 |
Надійність |
- |
- |
Всього: |
152 |
149 |
Місце: |
1 |
2 |
На прикінці огяду ми підрахували всі найбільш важливі моменти тестового Porsche Taycan Turbo S та його конкурента Tesla Model S. В результаті німець майже у всіх дисциплінах одержав впевнену перевагу і лише ціна та вартість додаткового обладнання кращі у американця. Тож вибір залишається за споживачами і ми вже незабаром дізнаємось що насправді важливо для автомобільних фанатів з усього світу…